torstai 11. lokakuuta 2012

Uus suoristusrauta

Hei taas pitkästä aikaa:) En oo postaillut johonkin kolmeen viikkoon, on ollut aika paljon kokeita ja treenejä yms., joten bloggaamiselle ei oo jäänyt kovin paljoo aikaa. Mutta älkää säikähtäkö, en aio lopettaa postailua,   vaikka tauot saattaakin vähän venähtää.
 Otin nääkin kuvat joskus viikko sitten, aattelin nimittäin esitellä teille mun uuden suoristusraudan heti uunituoreeltaan, mutta sekin sitten vähän jäi. Mutta tässä se kaunokainen kuitenkin nyt on! Olin todellakin tän tarpeessa, sillä vanha pinkki, erittäin kulunut minisuoristusrauta on aika huono ja sillä on erittäin helppoa polttaa sormensa.
 Hinta oli Sokoksen 3+1 päivillä neljäkymppiä ja onnistuin kuin onnistuinkin raottamaan äidin kukkaron nyörejä! Normaalisti oon aika huono siinä, mutta tällä kertaa onneks onnistu, sillä oon tosi tyytyväinen tähän.
 Tätä on paljon helpompi käyttää ihan pelkästään isomman kokonsa puolesta kuin sitä vanhaa, ja nyt en enää ees onnistu polttamaan näppejäni(voi surku...), kun kahva suoristuslevyjen päällä ei enää kuumene. Lämpötilan saa säädettyä 230 asteeseen ja tässä on kaikki hienot merkkiäänet ja lämpötilanlukitukset sun muut, että hyvä kun osaan käyttää tällästä!
 Mulla ei oo tapana suoristaa hiuksiani, sillä ne on silkkisen suorat luonnostaan, joten kiharsin sitten suoristusraudalla. Kokeilin tietty myös suoristaa, onhan tää sentään tarkotettu siihen, ja puolesta päästä tuli sen verran kiva, että aattelin suoristaa tällä hiukset joku aamu.


Tälläset, musta näistä tuli ihan kivat:)

Tässä lähiaikoina aattelin postata pari asua, sillä oon hankkinut aika paljon uusia vaatteita. Arvatkaa vaan onko Hulluilta päiviltä tullu ostettua mitään! Olin tänään siellä heti kahdeksalta aamulla ovien aukeamisen aikaan tähtäimessä pari tiettyä tuotetta, ja sain kuin sainkin uuden villakangastakin ja neuletakin. Mutta niistä lisää myöhemmin, bye:)

6 kommenttia:

  1. VIHDOIN<3 ihana suoristusrauta ja ihanat hiukset!! Sun täytyy oikeesti postata useemmin!:D

    VastaaPoista
  2. hauskaa kuvata jotai suoristusrautaa lehtien pääl

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivempi kuiteski ku pölynen lattia tai kälynen sisävalo:)

      Poista
  3. meikkaatko ? jos meikkaat, mitä yleensä laitat `?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aina ripsaria, yleensä peitepuikkoo ja vähän puuteria, joskus meikkivoidetta, rajaukset, poskipunaa, huulipunaa, huulikiiltoo ja harvoin luomiväriä. Riippuu vähän siitä, minne oon menossa ja paljonko jaksan panostaa:) Noissa kuvissa mitä tässä postauksessa on, taitaa olla vähän ripsaria tai ei ollenkaan:D

      Poista
  4. Postaa pliis useammin, tykkään sun blogista niiin paljon! :D ymmärrän kyl et sul on kiireitä jne, mut piristät mun päivää ku postaat! (:

    VastaaPoista