sunnuntai 9. syyskuuta 2012

 Menin tänään taas kerran mun hyvälle kaverille, ja päädyttiin lopulta ottamaan kuvia mun asusta rantaan. Tai no siis isolle kivelle, joka on järvessä. Olin varmasti aikamoinen näky, kun taiteilin jotain ihan omaa liukkailla rantakivillä korkkarit jalassa ja täysi tällinki päällä:D On suoranainen ihme, että säilyin (kohtuullisen) kuivana.
Neuletakki-Mango Paita-H&M Shortsit-Ginatricot Legginssit-Seppälä Laukku-Pertti Palmroth Kengät-Xti Hattu-H&M
 Päätin jatkaa Henkan kesätopin elämää pukemalla sen Mangon pilkullisen neuletakin kanssa. Ne toimi yhdessä yllättävän hyvin, vaikka aina toitotetaan, että äläpä sitten yhdistele niitä printtejä keskenään. Mutta sehän on muotia tänä syksynä ja näyttää varsin kivalta, joten oon pukenut päälleni kyseisen yhdistelmän jo muutaman kerran.


Menossa kohti rantaa...
 Jeeee, en kastunut! Mutta mun kaverille kyllä kävi vähän huonommin, se onnistu kastamaan toisen kenkänsä tonne järveen.



 Isolta kiveltä me siirryttiin isolle puulle ja toisille kiville, joiden luona mun kaveri melkein tippu järveen:D Kiitos ton puun, niin ei käynyt, sillä oksista pysty nappaamaan sopivasti kiinni!


Ja ilmeellä mennään, sillä tietysti mäkin sain oman osani meidän extreme-asukuvista. Me todellakin ollaan ihmisiä, jotka tekee ennen kuin ajattelee, joten tässa on seurausta meidän ihan ihme ideasta. Olin nimittäin menossa toiselle poukamalle, johon kulki reitti suon läpi, kun onnistuin mulaamaan sinne. Miettikää nyt, kenelle tulee mieleen mennä suolle tälläsessä asussa? Yhtäkkiä heinikko vaan petti jalkojen alta ja mä siinä sitten seisoin korkkarit jalassa nilkkojani myöten kuravellissä. Arvatkaa vaan oliko siinä yhtään naurun aihetta, käkätettiin kuin hullut. Meillä oli niin hauskaa, että ei varmaan tarvi tehdä mitään vatsalihastreenejä vähään aikaan!
Toivottavasti teilläkin oli yhtä hauska päivä kuin mulla!
                 



5 kommenttia:

  1. Ootko leikannu nuo sun shortsit ginan korkeevyötäröisistä farkuista? Sulla on muuten ihana blogi, en vaan pysty liittymään lukijaksi, koska koneella on ongelmia.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, ostin ne ihan tollasina reilu vuosi sitten ginasta. Niille on kyllä tullu aika paljon käyttöä, sillä ne on olleet joskus mustat:D

      Poista
  2. Liikkaa kuvia samasta asusta

    VastaaPoista
  3. kiiva postaus taas:)

    VastaaPoista
  4. oo oot nii laiha ja nätti!!(:

    VastaaPoista