sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Jättimäinen lintuneule

Anteeksi taas tästä pitkästä postausvälistä, mutta mulla on jälleen kerran ollut tosi kiire. Ja toisen kerran anteeksi vähän sottaisista kuvista. Mutta joka tapauksessa olin tänään keskustorilla peräkonttikirppiksellä kattelemassa mitä ihmisillä oli myynnissä. 
 Kuten kuvasta näkyy, niin myyjiä oli tosi paljon. Tässä näkyy vaan noin kolmasosa kaikista autoista, joten kateltavaa todellakin riitti. Noin suuresta tavarapaljoudesta on miltei mahdotonta olla ostamatta mitään, joten kaikki kojut kierrettyäni laukkuuni oli eksynyt parikin uutta asustetta. Unohin napata niistä kuvan päivällä, mutta tuutte varmasti näkemään ne myöhemmin!
Hattu-H&M Housut-Zoey.m Laukku-Glitter Kengät-K-kenkä Huivi-Äidin Villapaita-Iskän
 Mulla oli tänään kauhee vaateongelma, kun kaikki perusvaatteet oli pesussa kisamatkan jälkeen. On hankalaa koittaa keksiä mitään kokonaisuuksia ilman mustaa toppia, mustia shortseja tai mustia legginssejä. Farkkupäivä ei oikein innostanut tänään, joten ratkaisuna mä vierailin iskän vaatekaapilla ja löysin tän ylisuuren villapaidan. Kun olin kiinnittäny pari hakaneulaa ja kääriny hihat ylös, niin se meni ihan hyvin chinojen kanssa.

 Ostin muuten viime torstaina H&M:stä knallin. Oon ettinyt sellasta ihan sairaan kauan, ainakin viime keväästä saakka.  Ainut juttu, mikä pilaa suuren iloni, on koulun hattukielto. Mitä iloa on knallista, jos sitä ei voi käyttää sisällä? Vihdoinkin ymmärrän sataprosenttisesti kaikkia lippispoikia ja pipofriikkejä, pitäähän sitä hattua nyt päästä esittelemään myös sisätiloissa. Täytyy varmaan tehdä asiasta valitus rehtorille tai jotain:D

10 kommenttia:

  1. Hehe :) Rakastan oikeesti sun blogii :) Stalkkaan tätä jatkuvasti et onko tullu uusia postauksia ja oon saanu sulta tosi paljon vaateideoita! Toi iskän vaatekaapilla vierailu oli kyl aivan mahtava ja asusta tuli tosi kivan näkönen :))

    VastaaPoista
  2. Tosi kivasti keksitty toi paita!^^ Ja mullakin on musta knalli:) Ostin seppälästä viime keväänä, vai oliks se alku keväto.o no kumminkin^^~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä oon vähän jälkijunassa tässä knallitrendissä. Mutta kun en ihan oikeesti löytäny mistään:D Mutta nyt sellanen löytyy ja kiitokset kehuista:)

      Poista
  3. ihanat vaatteet!(:

    axuniversum.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Niin hei tykkään tyylistäs muuten! (: Nätskä postaus!

    VastaaPoista
  5. Toi neule näyttää tosi kivalta, sopii sulle :)

    VastaaPoista
  6. voi kun toi neule on kiva :):) ja sää kanssa !<3

    VastaaPoista