torstai 9. elokuuta 2012

Uudet farkut


Tän päivän asu oli aika basic, mutta halusin esitellä teille mun uudet farkut. Ostin ne tässä vähän aikaa sitten Cubuksen alennusmyynnistä ja ihastuin heti ensi silmäyksellä korkeaan vyötäröön ja näiden väriin. On muuten aika harvinaista, että Cubuksesta löytyy oikean kokoisia vaatteita, sillä useimmiten rekissä roikkuu ainoastaan M:stä ylöspäin olevia vaatekappaleita. Oli siis ihan mieletön mäihä, miten hyvin nää istuu! Ja täydelliset housut sain matkaan noin kuudella eurolla. En uskalla edes laskea mikä huikea alennusprosentti oli kyseessä, sillä normaalihintahan oli neljäkymppiä... Jokatapauksessa vähän jatketta mun korkeavyötäröisten housujen sarjaan, mutta erona tässä parissa on se, että suurien napituslistojen sijaan tässä on vaan yksi nappi.
Paita-Cubus Toppi-Ginatricot Farkut-Cubus Sormus-Accessorize Kengät-Converse Kaulakoru-Komeron avain Huivi-Äidin Korvikset-H&M 
Ton pitsipaidan muuten uhkaa käydä köpelösti, mä oon käyttänyt sitä niin paljon, että se on alkanut nukkaantua. Käytän sitä vähintään kerran viikossa ja se sopii niin monen vaatteen kanssa, että en vaan voi kuvitelle elämää ilman sitä. Enkä todellakaan tiedä mistä löytäisin yhtä hienon tilalle, joten toivotaan, että se kestää vielä, öö, vähintään kymmenen vuotta?



17 kommenttia:

  1. Nukat saa vaateista pois sheivillä, in case u didn't know.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kuullut tosta, mutta ainakin sillä yhellä kokeilukerralla onnistuin vaan tukkimaan koko höylän:D Mutta pitäis ehkä yrittää uudestaan... Oon vaan miettinyt, että mahtaakohan se vaurioittaa vaatetta jollain tapaa?

      Poista
    2. Ainakin sukkahousuni ja shortsit ovat selvinneet toimenpiteestä aina vaurioitta.

      Poista
    3. Hmmm, pitäis varmaan koittaa aluksi mun superpaksuihin mutta supernukkaantuneisiin sukkahousuihin, ennen kuin käyn käsiks mun lempivaatteisiin:D

      Poista
    4. Isot nukat ei yleensä lähde, pienet vaan D:

      Poista
    5. Okei, kiitti muuten vinkistä:)

      Poista
  2. sul on aina yli hienoja vaatteita, ja tyksin kovaa sun blogista!:)

    everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiva ja söpö blogi, tosi harvassa on yläasteikäisten oikeasti HYVÄT blogit! Mille luokalle nyt meet, jos saa kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm'm, oon huomannut ite saman ja oonkin liittynyt vaan pariin omanikäsen blogiin lukijaksi. Mutta siis oon menossa nyt kasille.

      Poista
  4. tykkään paljon tosta sun asusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkäsin yllättävän paljon vähemmän söpöstä minästä.

      Poista
  5. kiva blogi ja ihania vaatteita !! (:

    mun blogin saa kurkata: unnanvaltakunta.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Sä osaat poseerata tosi hyvin! :) Kivoi kuvii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, näkyyköhän mun lataama uus kuvanmuokkausohjelma laadussa? Ja ite oon kans aika tyytyväinen posekuviin, mutta tota varpaisiin tuijottelua on ehkä vähän liikaa...:D

      Poista