maanantai 4. kesäkuuta 2012

Shopping...

Tänään menin jälleen kerran shoppailemaan kaupungille:D Äiti oli mukana, kun me mentiin etsimään kaikkee kamaa huomenna alkavaa leiriä varten.

 Ihan aluks me mentiin raivintola Amarillon lounasbuffettiin syömään:) Sipsit ja patonki oli tosi hyviä, ja muutkin alkusalaatit maistu.
Pääruokana oli valkosipuliperunoita, cheddarkanaa, kasviksia ja ihan sairaan hyvää lihaa. En enää muista mitä se oli nimeltään, mutta se oli oli mureeta ja maukasta:)
  Sen jälkeen me mentiin kiertelemään kauppoja ja sovittelemaan vaatteita. Lopulta kävely alko väsyttää, ja me mentiin Stockmannin yläkerran kahvilaan juomaan jotain.
 Kaakaon lisäksi nautiskelin käsintehdystä konvehdista, joka oli ihan älyttömän hyvä! Sisällä oli erilaisia suklaakerroksia, joista kaikki oli yhtä maukkaita. Hintaakin tällä herkullisella pikku palleroisella oli, kaksi euroa:O  Menisin aika äkkiä konkurssiin, jos ostaisin näitä niin paljon kun mieli tekee...

Katoin eilen illalla Youtubessa hiustutoja, ja löysin tosi hauskan ohjeen:) Oon tietty nähnyt aiemminkin hiuksista väkerrettyjä rusetteja ja kokeillutkin oon, mutta vasta nyt onnistuin tekemään semmosen kohtuu hyvin löytämämi videon avulla. Tosin jouduin yrittämään neljä kertaa, ennen kuin tulos miellytti mua edes jollain tasolla. Se oli vaan melko haastavaa, kun mun hiukset on tosi lyhyet ja kerroksia on paljon. Todellakin kadehdin pitkätukkasia, jotka voivat koota kaikki hiuksensa isolle rusetille:) Mä jouduin tyytymään aika pieneen, mutta silti ihmiset kaupungilla tuijotti mun hiuksia:D No, eihän sitä joka päivä näe yhtä huonosti väkerrettyä hiusrusettia...
Haha, tällästä jälkeä saa mun hiuksissa tuhannella pinnillä ja kilolla vahaa:D
Pitsipaita-Cubus Toppi-Ginatricot Legginssit-Seppälä Laukku-Ois Avainkaulakoru-Komeron avain:D Kengät-Vagabond
 Asu ei ollut mikään ihmeellinen, sillä halusin jättää rusettihiukset pääyksityiskohdaksi. Olin aika optimistinen sään suhteen, sillä olin ulkona ilman mitään takkia:D Muuten oli aika lämmintä, mutta tuuli kutitti ihoa kylmästi.


H&M:stä ostoskoriin hyppäsi tämä kesäinen ja merimieshenkinen raitamekko:) Kympin trikoomekko istuu kuin nakutettu ja oonkin jo suunnitellut tähän pari asua. Tosi kesäinen ja raikas, ei mikään ihmeellinen, mutta varsin oiva sitten, kun ne kesähelteet tulee.
 Lisäksi mulle hankittiin ulkoilutakkiin mätsäävät lenkkarit leiriä varten.
 Oonkin koko päivän pakkaillut sitä varten, ja huomenna lähden matkaan jo ennen aamukuutta. Viivyn siellä perjantaihin saakka, joten seuraavan kerran kuulette olemassaolostani aikaisintaan lauantaina:)
Pitäkää tekin hauskaa sinä aikana!:)

6 kommenttia:

  1. AAAAWWW :3 Rakastan sun vaatteita ja hiuksiasi ja bloggauksiasi ja kuulumisiasi, RAKASTAN BLOGIASI!!!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, mulla kesti jotain tunti sen tekemiseen:D

      Poista
  3. Mul on tollanen samanlainen raitamekko mut ne värit on toisin päin:) Sul on ihanii vaatteita<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos:) Onks sekin mekko Henkasta? En nimittäin nähny siellä semmosia...

      Poista
    2. Juu oli se, Turun Henkasta:) Oon ootellu lämpimämpiiilmoi sen käyttämiseen.

      Poista