perjantai 25. toukokuuta 2012

Uudet hiukset:)

Marssin tänään vihdoinkin kampaajalle leikkauttamaan tukkani uuteen kuosiin:)


 Latvoista napsastiin ainoastaan puoli senttiä, mutta kerrostuksia tehtiin aika paljon, joten sinne kampaamon lattialle jäi ihan kunnon kasa suortuvia. Mulla on aika paksu tukka, joten erimittaiset hiukset keventää mukavasti ja antaa ilmavuuden tuntua, sillä paksu, raskas ja suora tukka kesän tullen saattais olla vähän kuuma... Ja muutenkin kerrostukset näyttää hyvältä ja helpottaa muotoilua:)

Kerrostusten lisäksi mun otsakiehkuroita lyhennettiin aika paljon, ihan kunnon suoraksi otsatukaksi saakka. Kampaamon tuolissa olin vähän epävarma tästä, ja itseasiassa pari milliä ois voinut jättää leikkaamatta. Silloin oisin voinut kääntää suoristusraudalla sitä kivasti sisäänpäin, mutta toisaalta otsatukathan on tänä kesänä muotia:) Ja ei sitten ainakaan kasva heti liian pitkäksi, sillä kampaaja leikkas tarkotuksella sellasen mallin, mikä näyttää hyvältä kasvattaessa, joten parturiin mun tarvitsee seuraavan kerran mennä suunnilleen puolen vuoden kuluttua (jos siis en kyllästy tähän malliin ennen sitä). Siinä ajassa hiukset ehtii kyllä kasvaa aika paljon, ja itseasiassa haaveilen tällä hetkellä pitkistä hiuksista:)


Lopputulokseen oon kyllä tyytyväinen, ootan innolla, että pääsen laittamaan tätä eri tavoilla:)

2 kommenttia: