maanantai 28. toukokuuta 2012

Särkkäääää;)

Kesäloma lähestyy, ja vikalla viikolla koulussa on tietysti ohjelmassa kaikkee muuta kuin opiskelua. Maanantaina (eli tänään) me mentiin Särkänniemeen:) 

Paita-Zara Shortsit-Vero Moda Kaulakoru-Ginatricot Sukkikset-Seppälä Kengät-Vagabond
Mun asu oli aika tavallinen, silläen halunnut sotkea mitään hienoja vaatteita koskiseikkailussa tms.

Tän näkösen seurueen kanssa oltiin liikenteessä, maailman paras ryhmäkuva ikinä! Vasemmalta lähtien Sindy, minä, Allu, Melinda ja Eeva.
 Ekaks me mentiin vauvakaruselliin, tai no uudelta nimeltään ilmaveiviin.


 WIIIII, tää on edelleen yks mun lempilaitteista, kuten pikkusenakin:) En oo mikään hurjapää, sillä suurin osa laitteista (kaikki missä pyöritään) saa mun pään niin pahasti pyörälle, että mua alkaa huimata liikaa ja tulee huono olo, joten pyrin välttämään niitä. Eevakaan ei tykännyt kauheesti hurjista laitteista, joten me jäätiin seuraamaan vierestä, kun muut meni Trombiin, Tornadoon, Half-Pipeen yms.


Mikäli ihmettelette nahkatakkia, niin sain sen onnekseni lainaksi Allulta sateen ja kylmän yllättäessä, kun aamuaurinkoon luottaen olin jättänyt oman takkini kotiin.
 Opettajat pakotti meidät menemään ensin delfinaarioon ja sitten planetaarioon.

 Planetaarion supertylsän leffan jälkeen me suunnattiin uuteen Angry Birds Landiin ja heittäydyttiin pikkulapsiksi jättimäisessä kiipeilytelineessä.
Pian kuitenkin sade keskeytti viattomien lasten leikit, ja me jouduttiin värjöttelemään hetki kiipeilytelineessä suojassa sateelta.


Kaikkialla oli Angry Birds patsaita, ja me poseerattiin aika monen kanssa:D
 Mutta tää on kyllä mun ehdoton suosikki, näyttää ihan että Allu ja Melinda onnistuis oikeesti venyttämään possun nenäreikiä.



 Mun lempilaite oli varmaankin MotoGee, sillä se oli tosi vauhdikas. Varsinkin alun kiihdytys oli ihan paras:)
 Ostin jäähilepehmiksen, se oli tosi hyvää:) Pehmiskin maistu paremmalta ton jäähileen kanssa.
 Päivän lopuksi (särkkä meni kiinni jo kello kuus :OO) hyppäsin heppakarusellin kyytiin. Se on tosi kaunis ja jotenkin ihanan vanhanaikainen.

2 kommenttia:

  1. Ihania särkkiskuvia, rupes heti lapsettaa, mäki haluun! :D

    http://poptartdame.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mullekin tuli ihan olo, että mä haluan tonne kans! :DDd Kiitti vain. No, kivoja kuvia kuitenkin.

    VastaaPoista