torstai 24. toukokuuta 2012

Mustia kevättunnelmia

 Tämänpäiväinen asuni oli melko tumma, vaikka kaiken järjen mukaan kevätvärien ja -muodin pitäisi jo iskeä päälle! Pastellit kyllä houkuttaa kaapissa, mutta jotenkin vaan vetäsin tutun ja turvallisen sydänkauluspaitani päälle. Se on vaan niin helppo vaate, näyttää hyvältä monen alaosan kanssa.
Paita-H&M Shortsit-Vero Moda Legginssit-Seppälä Tennarit-Converse Rannekorut-H&M Laukku-MicMac Panta-Seppälä
 Tota laukkua oon muuten käyttänyt koko talven koulussa salkun rinnalla. Tota käytän yleensä päivinä, jolloin on paljon eri aineiden kirjoja, sillä salkku olisi varmaan ratkennut jo liitoksistaan siitä paperimäärästä. Seeprakuvion valkoinen on jo vähän himmentynyt ja läpän kiinnittävä juttu on löystynyt, muutta kyllä se edelleen on ihan käyttökelpoinen:)

 Mutta en mä ihan tummiin ollut verhoutunut, pastelleja löytyy rannekoruista ja Consseista!
 Tänään mulla oli erilainen kampaus kuin yleensä, tupeerasin ensin hiukset kohti takaraivoa, ja sitten solmin ne pienelle sykerölle. Siis ihan minille, takana on vaan pieni nyppy! Eikä se ees näy alla olevassa kuvassa, parhaassa näky naapurin talo koko komeudessaan, joten en oikein voinut laittaa sitä.
Huomenna oon muuten vihdoin menossa kampaajalle:) Hiukset on kasvaneet ihan älyttömästi verrattuna ensimmäisiin blogikuviin (jolloin olin juuri käynyt kampaajalla), ja malli on kasvanut ulos jo aikoja sitten. Huomenna näätte millasta jälkeä tuli, tälläkin hetkellä googlaan kuvia mahdollisista hiusmalliehdotuksista:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti