keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Vaahtokarkkisieniä



 Neuletakin pohjaväri on tosi luonnonvalkoinen, joten yhdistin sen kanssa samankaltaisia vaaleita sävyjä. Tykkään tästä asusta tosi paljon, sillä se on tosi söpö ja vähän vintagehenkinen:) Ainut ongelma on se, että valkoset polvisukat täyttyy nopeesti kurajäljistä tuolla ulkona kävellessä!
Mekko-H&M
Neuletakki-Mango
Legginssit-Seppälä
Polvisukat-Ginatricot



Olin tietty tänään alkaneilla Hulluilla Päivillä! Hullua siellä tosiaankin on, ihmiset kerää tavaraa syleihinsä vähän niin kuin hamsterit ruokaa poskipusseihinsa:D Itekin meinasin ostaa vaikka mitä, valkosen Objectin mekon, kukkamekon, eyelinerin, kynsilakkaa... Mutta en jaksanu jonottaa One Wayssa tota kukkamekkoa tai meikkiosastolla noita jälkimmäisiä. Irtokarkit jaksoin sentään ostaa, ne on ihan must!


Ja tää loistava Mario-peli makso vaan 20 euroa:D Tai no, en mä ite sitä ostanut, vaan pikkuveljen kukkarosta. Aluksi meidän piti maksaa tää puoliks ja se oli antanutkin mulle jo sen osuuden. Sitten mä huomasin, että mun rahat loppuu, kun on niin paljon muuta ostettavaa, joten annoin sille rahat takasin. Aamulla se tuli kakskymppinen kourassaan ja sano, että osta se peli näillä rahoilla. Se oli  söpöä ^-^

Oon jo pitkään ollut hulluna näihin putkimiespeleihin, mulla on jo Mario Kart ja Bros. Vähän outo kiinnostuksen kohde tän ikäselle tytölle, mutta kun nää vaan on niin parhaita, että ei voi vastustaa. Kaikki sienetkin siellä pelissä on niin söpöjä!  Kaverillani on toi samainen peli ja ollaan pelattu sitä ihan sika paljon, ollaanki jo melkein päästy koko peli läpi:D Nyt pääsen rämpyttämään Wii-ohjainta 24/7 myös kotona, toivottavasti en tuu riippuvaiseksi. No, onhan toi sentään "tosi urheilullinen" peli:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti